Każdy, kto korzysta z ofert biur podróży powinien wiedzieć, że jest to towar i z łatwością można go zareklamować. Oczywiście można to zrobić wtedy, kiedy po przyjeździe na miejsce stwierdzamy, że zastaliśmy na miejscu coś co nie jest zgodne z opisem wycieczki, którą kupiliśmy. Chodzi tutaj na przykład o warunki mieszkaniowe, odległość miejsca noclegowego od morza, różnicę w rodzaju pokoju, wady w wyposażeniu pokoju, brak możliwości kąpieli w morzu, wady w wyposażeniu pokoju, awarię urządzeń zasilających, brak basenu lub sauny, kortu tenisowego, instytucji rozrywkowych. Wszystkie te rzeczy podlegają reklamacji, ale nie tylko te. Dokładnie wszystkie opisuje tabela frankfurcka. Chodzi przede wszystkim o to, że to co zastaniemy na miejscu musi zgadzać się z tym, co przeczytaliśmy w ofercie biura podróży. Przy reklamacji musimy mieć oczywiście jakiś dowód na to, że kupiona wycieczka nie zgadza się z tą, którą kupiliśmy. Lepiej więc zabrać ze sobą umowę, tak byśmy wszystko mogli zweryfikować. Reklamację najlepiej jest bowiem złożyć już na początku wycieczki. Oczywiście czasami nie możemy tego zrobić na miejscu to wówczas od razu po powrocie powinniśmy pójść do biura podróży i zgłosić ten fakt. Jeśli organizator wycieczki nie będzie reagował na reklamację to można złożyć także skargę na danego organizatora w Urzędzie Marszałkowskim.
Możliwa reklamacja wycieczki
What’s your reaction?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0